0214

Nu ligger man här på madrassen i deras "Arbetsrum" som är mer som typ ööh... förråd fast snyggare inredning?
Jag svettas i alla fall som fan och vill duscha.
Finns inga kul inne på msn, vet inte vad som hänt, men alla jag snackade med förr har försvunnit... dom har tatt bort mig på msn och bla bla... men vafan här ska vi inte klaga, man kan alltid fixa nya människor att prata med eller?
De är ju bara de att man inte orkar riktigt.
Svettet rinner svettet rinner!
Jag vill mycket ja... de var typ de jag kom fram till för något inlägg sen...
Åh btw... jag tror jag snart är frisk.
är varken täppt eller så, mår bara lite små illa.
Varför är de så att när man inte har pengar på telefonen eller är borta ifrån stan... de är då alla ringer och smsar en och när man väl laddar på telefonen och har tid att umgås så hör dom aldrig av sig?
WHY?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad