300:-

Jag,Sanna och Örat (hennes pappa Yngve) åkte iväg till Gränby centrum och handlade lite mat och onödigheter.
Fick 300kr utav Örat för att jag har vart djurvakt. dom är så generösa hela tiden.
kan vakta Hampus och Skrollan i i 2 dagar och få 400kr.
Men i alla fall, jag fick 300kr så jag och Sanna tog en sväng förbi H&M där jag köpte mig:
manchesterbyxor(svarta,Herr strl 30) 100:-
Star wars tröja (grå, Dam strl medium) 149:-
(Upptäckte att jag gör sax(x)ar på bilden utan att tänka på de)
Orkade inte fixa bild på byxorna... dom ser ändå bara svarta ut.

Kommentarer
Postat av: Saxx

Haha sötis

trodde du hade en sax runt halsen också, men det var det inte :(

2010-08-19 @ 22:16:33
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad