Dagens bravader

Ja.. idag har jag verkligen inte gjort något, alltså verkligen inget.
vaknade, satt vi datorn ett tag, tog med mig datorn ner till köket och satte mig där och tog mig en kopp med kaffe och fortsatte sitta vid datorn.
De mest äventyrliga jag har haft idag var väl när jag råkade sätta ett piller i halsen och höll på kvävas.
Dagens roligaste har väl vart den här burken:
"MittVal MAN - kosttillskott som är anpassat till mannens kraftigare förbränning och ämnesomsättning."
MittVal man? ja de var ju verkligen så att jag hade ett val att bli man?
finns samma sak fast "MittVal KVINNA" men kan inte hitta burken just nu.
tycker de är väldigt dumt att säga "mitt val man/kvinna".
Men ja... det är de roligaste jag har sett/haft idag.
Vad har ni haft för roligheter idag?
kan ni toppa "MittVal"?

Kommentarer
Postat av: Saxx

...det var väl inte så roligt... :(

2010-08-19 @ 18:21:38
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad