Flodhästar och sjögurkor

Ny dag nya tag... typ eller något.
Undra vad de blir för äventyr idag. Ska i alla fall försöka sova hemma.
Har sovit hos Sanna ett bra tag nu.
Tanken var på att jag skulle sova hemma hos mig, men Sanna ringde och typ "Men snäääälla sov hos mig och släpp in/ut katten" så ja.... nu är jag hemma hos Sanna och typ dör utav tristess... ska väl duscha snart var tanken.
min mage pratar med mig, den har redan fått mat så den ska vara tyst!
håller på matar den med kaffe just nu.
.
Jag vill cykla långt här ifrån, mest som en kul grej liksom. jag och en kompis snackade om att cykla till Falun.
Köpa ett tält, lite burkmat och små saker som kan behövas.... sen trampa iväg till Falun.
vore så sjukt kul. lär ju dock cykla vilse 100 gånger but still.
.
Vill ha något som avrundar de här inlägget, men kommer inte riktigt på vad.
så... tänk er ett skal...som ni lägger på huvudet samtidigt som ni härmar ett djur.
eller typ lägg ett djur på huvudet samtidigt som ni härmar ett skal?

Kommentarer
Postat av: Saxx

sv: Men den måste fladdra :( jag har ju lärt mig att få den att fladdra nu...

kanske ändrar fladdret sen då!!

2010-08-03 @ 22:14:13
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad