Flygande sax(X)ar

De här var första natten utan en Saxx att krama om när man sov, eller blev dragen till när man sov.
Kan säga direkt att den här natten har vart ett helvete... somnade sent och vaknade tidigt, jävla myggbett på högerfoten!
Jag har haft de awesome, även om  vi mest degat i sängen och kittlat varandra och snackat om typ inget, de är bara skönt att få vara med henne.
De bästa var lätt när hon skulle duscha hemma hos mig, jag står och kokar pasta och någon sås till de när man hör små fötter komma närmare och sen hör man en röst "Tuuuggis vilken fläckig handduk?" handduken visade sig inte existera i badrummet, minns inte var den var...
men sen tog de två minuter när man hörde dörren till badrummet öppnas och man hörde saxxen "Tuuuggaad.. ducschen funkar inte", vilket den gjorde, de var bara de att tvättmaskinen var i kopplade, som jag senare kom på att jag inte behövde koppla ur, utan bara att dra tag i en liten sak på duschen så de kom vatten till slangen istället för maskinen, men aja...
Saknar kvinnan! min tröja luktar saxx och de är awesome! har inte vart hem ännu, men fan vad min säng kommer lukta saxx! Awesome, då kan jag ligga i sängen och leka dammsugare fast inte suga damm utav saxxdoft!
.

Kommentarer
Postat av: Saxx

HAaha!

Den låg på balkongen! :( typ

2010-08-16 @ 12:12:16
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad