Gnyl

Hampus ligger på golvet nedanför mig och gråter, jag sitter och kastar  hundgodis runt omkring mig för att han ska ha något att göra, så fort jag slutat kasta lunkar han iväg och tuggar i sig allt godis jag slängt ut överallt, sen går han tillbaka och lägger sig nedanför mig på golvet och gråter lite till och tittar ledsamt på mig tills jag kastar iväg ännu mer godis runt omkring mig. Vi har håll på så här ett tag nu, godiset börjar ta slut.
.
Jag är så hemskt seg just nu, vill bara försvinna in i en soffa och sova tills..ja when ever typ.
Läste i UNT (Uppsala nya tidning) att de här med kort avgifter... De får dom inte ha!
"Tre kronor i avgift vid kortköp under 50kr."
Den är meningen är ingen ovanlig syn på lappar intill kortmaskiner i servicebutiker och kaféer. Men sedan 1 Augusti är de enligt lag förbjudet att ta ut en sådan avgift vilket fått många handlare att gå i taket.
Den här jäkla kortavgiften har förstört så mycket för mig.
"Ska ta ut en hundring bara... VAFAN!" så har jag 99kr och kan inte ta ut något bara för att den här jäkla kortavgiften förstört allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad