Jobbandes ekorrar

Fick mail ifrån Uppsala kommun idag angående jobbet som  kontaktperson idag.

"Hej

Jag skriver till Dig för att Du har lämnat intresse för att bli Kontaktperson i Uppsala kommun.

Om du fortfarande är intresserad ber jag Dig kontakta mig via E-post så får vi boka in en intervju."

Mailade och sa att jag var fortfarande var intresserad och gärna kom på intervju, dom skulle maila om tid/datum os.v

Hoppas verkligen jag får de, behöver pengar. inte mycket pengar man får utav de, men de är alltid något.

 

Sen kommer väl folk gnälla lite på mig för att jag ser ut som jag gör.

"Ta ur skrotet och klipp dig så du ser ut som folk" och nej de tänker jag inte göra, kanske gör de om dom frågar och ber mig ta ur de när jag väl får jobbet(om jag får jobbet).

Ne hoppas bara på att jag får de, kan bli kul!

Håll tummarna!

 

"För de flesta människor är arbetet det enda tidsfördriv som de i längden står ut med." -  Dennis Gabor (1900-1979)


Kommentarer
Postat av: Saxx

AWESOME :DDD

2010-08-18 @ 20:56:54
URL: http://saxxxx.blogg.se/
Postat av: Saxx

SV: "Känner mig extremt ensam. Inte på det sättet att ingen är nära mig." dina mil har ingenting med saken att göra.

2010-08-19 @ 11:15:22
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad