Keramik och Lera

Om några timmar kommer Saxx hit, fan vad jag längtar!
är nervös och rädd, men allt kommer bli awesome!
gah tiden gå snabbar!...ticka snabbare! vill ha sen, nu!
och varje rad ska avslutas med ett utropstecken!
Ca halv sex kliver saxx av tåget här i Uppsala om inte SJ failar med sina tider som dom brukar göra!
Gah längtar tills jag får krama och pussa på henne!
Att hon är de sista man ser innan man somnar och de första man ser när man vaknar, gah ge mig 17:30 nu!
omg tänk om.. tänk om jag ska gå och möta henne och så kommer de en bil och SMACK så sitter jag på bilrutan som en fluga som krockat med en bil...eller bil som krockat med en fluga!
Nej inge olyckor, fan vad sur jag blir om jag lyckas hamna på sjukhus bara för att, usch och fy, nej inget sådant trams inte!

Kommentarer
Postat av: Isa

AWESOME FÖRFAN!!!

2010-08-12 @ 09:58:50
Postat av: saxx

Jag kommer gå vilse i uppsala om du blir fluga :(((((((((((((

2010-08-12 @ 11:50:49
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad