Morgon

Min fråga är... Vad är de som händer egentligen?
tystnaden är där som en kula som just lämnat pistolmynningen och färdas emot pannbenet på dess offer.
Jag tänker stå här och bromsa kulan med mitt pannben även om de kommer göra ont som fan.
Jag tänker stå här och se kulan färdas emot mig och inte göra något tillbaka.
Min fråga är... Vad är de som händer egentligen?
tystnaden är där som en kula som just lämnat pistolmynningen och färdas emot pannbenet på dess offer.
Jag tänker stå här och bromsa kulan med mitt pannben, även om de kommer göra ont som fan.
Jag tänker stå här och se kulan färdas emot mig och inte göra något, bara se kulan träffa och blodet skvätta.
(Försök tyda den era fiskpinnar!)
Huset

Kommentarer
Postat av: Znövit

Menåh, Tuggad kan skriva fint och vara djup. Gillart!

2010-08-27 @ 20:50:39
URL: http://znovitzliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad