Namn och kastrullock

Om jag fick byta namn till vad jag ville... skulle det nog bli Morrgan (ja dubbel R...)
haha kul att jag ville skriva ett kort inlägg om bara att jag ville byta till Morrgan och inget mer.
ska fan fylla ut de här nu bara för att.
Snart kommer awesome-saxx hit och jag längtar så mycket så jag nästan måste byta kalsonger, nej men jag längtar som fan!
Min arm vill knaka men vägrar göra de, elak arm, borde slå den. Hårt med en sked eller ge den ett pannskott i nacken...
.
Gjorde tomatsoppa i dag som failade som fan, hade för mycket vatten så den smakade inte så mycket, så jag körde ner smör i den för att den skulle bli tjockare och då smakade det bara smör i stället. Så jag kastade hela skiten.
.
Sitter och funderar på om jag ska lunka ner till stan lite långsamt, saxx kommer inte fören halv sex men jag orkar inte sitta still, vill röra mig nu nu nu. så ja... jag går nu haha
.
Kolla vad mycket text jag fick ut när jag sa att jag skulle fylla ut de!
jag kan när jag vill!
"Allting ska göras så enkelt som möjligt - men inte enklare."Albert Einstein

Kommentarer
Postat av: saxx

HIHI DU ÄR AWESOME

2010-08-16 @ 01:27:36
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad