Skolan i hetluften

Vaknade och gick ner för att sätta på en kannan kaffe.
Satte mig vid köksbordet och började kolla i tidningen och upptäcker att på bilden på första sidan har dom skolbänkar? Jag har inte sett en skolbänk sen vi kastade ut dom ifrån klassrummet i femman.
Att dom fortfarande existerar? borde dom inte ha kommit på något nytt? typ bord med varsin låda under?
nej men jag fick en liten nostalgitripp när jag såg bilden.
.
Annars händer de inte så mycket idag, ska väl försöka hitta på något att göra.
I morgon kommer Saxx och de kommer bli awesome! längtar som fan, även om jag är nervös som en gnu som blir jagad utav en tandpetare? (jag och gnuer? fan för inte så länge sen var de vitvaror och sen var de något annat och nu är de gnuer?) Längtar i alla fall sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad