1615

Vart är alla?
De är mörkt och alla har försvunnit, folk man pratade med förr har liksom...gått upp i rök.
Visst gnäller lite på mig själv eftersom jag inte är så pepp på att börja skriva med någon.
men har blivit så jäkla less på att vara tvungen att starta en konversation med någon.
Dom kan lika gärna börja skriva till mig, förstår inte varför jag måste skriva till alla.
Finns ett mycket fåtal människor på min msnlista som börjar skriva till mig.
men dom är FÅ!

lördag lördad lördag...what to do... minecraft?
yeah lets do that.

well until next time, fuck off and use a condom.

Kommentarer
Postat av: SAXX

JAG BRUKAR FÖRSÖKA SKRIVA MED DIG

2010-12-11 @ 17:46:29
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad