i have a dream!

Drömde att jag skulle köpa chips på Preem macken här utanför. Så pröjsade jag med mitt kort och så kom de någon brud och tog de när hon i kassan var klar med kortet. så jag tog mina chips och sprang ut efter henne och försökte få tillbaka bakomatkort, men hon vägrade å hon hade gömt de någonstans så jag slog omkull henne och börja leta efter de där bankomatkortet som sedan gick över till att vara ett leg(dreams...)
Men efter att vi bråkat ett tag så kom de någon skinhead och typ puttade undan mig och sa något i stil med "De är jag som är hennes pojkvän så nu är de inte lika kaxig va, så går här ifrån!" så jag tog min chipspåse och gick. Men efter 10 meter så sulade jag iväg chipspåsen i huvudet på honom och han for efter mig och jag började löpa hemåt.

Senare på kvällen så kom han tillbaka med backup. mestadels polare till mig så de slutade med att han fick spö och bruden som tog mitt bankomatkort som vart ett leg ... hon och jag vart astighta polare, även om jag inte fick tillbaka mitt kort/leg.

Sen började det snöa sand.....

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Många är fortfarande skakade av dådet som skedde i stockholm igår, läs om allt här: http://shoppaholicer.blogg.se/2010/december/en-tonarings-uppfattning-om-bombdaden-i-stock.html#comment



Hjälp mig gärna att välja vilka UGGs jag ska köpa! :D Kram :)

2010-12-13 @ 13:15:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad