ARRRRGH!

God morgon era rävar!
De kliar i min armhåla och jag har sovit mer än 1 timme! hela 9 timmar på en fucking natt! SCORE!
.
Idag har jag hela dagen planerat med äventyr, ska till huset vid 12, träffa Jocke vid ett och träffa Rebecka efter de.
.
Mitt hår är morgonruffs med hårspray ååååh hockey!
hej jag är jättehyper och kommer dö om någon timme och bli jättetråkig igen! ååååh hockeypulver !
.
Ska hämta mer kaffe bara för att jag kan med mina och hämta kaffe SJÄLV jämnfört med vissa andra!
neeeee förlåt att retards, ni är fina än då. men seriöst fatta makten. "hej jag sitter i rullstol hämta kaffe åt mig."
men de lär ju iof vara som att va en man i USA? "hey woman! go fetch me some beer!" och så ligger han och latar sig i en fotölj och kollar på superball?
vet inte vart jag vill komma med de här? ORDBAJSA WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad