Bakom stängda blåa ögon

Jag vill att alla som läser de här går ut och testar och sätter sig efteråt och funderar på vad som händer.
De jag vill att ni ska göra är att simpelt "råka" gå in i någon.
Sätt er sen på en bänk och fundera på hur du har påverkat hans framtid.
Tänk om den lilla knuffen gör så att han förlorade sitt jobb för att han missade bussen pga du "råkade" gå in i honom.
eller tänk om han får en utmärkelse för att ha missat bussen och gått in på pressbyrån och förhindrat ett rån?
Så sätt er ner och fundera på hur DU kan ha påverkat "ditt offer" så att säga.
jag kan säga att jag gör så rätt ofta.
Skriv till mig hur du tror du har påverkat ditt "offer".
Film de helst när du går in i någon med flit och länka så lovar jag att jag lägger upp länken här.

Kommentarer
Postat av: saxx

Man behöver ju inte gå in i någon för att fundera på det..

2010-07-24 @ 13:18:46
URL: http://saxxxx.blogg.se/
Postat av: Tuggad

Blir roligare om man går in i någon.

2010-07-24 @ 16:14:39
URL: http://tuggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad