Hiroshima

Då börjar vi!
En bild varje morgon Innan/när jag vaknar (dvs om jag kommer ihåg att ta en bild)
En bild varje kväll innan jag somnar(vi säger runt 12-03 tiden Så både morgon och natt kommer hamna i samma inlägg och inte i något nytt)
Morgonbild
Inte den bästa kvalitén men ändå, första morgonbilden. kommer bara lägga upp första morgonbilden även om jag tog 3-4 st nu bara för att den här vart oskarp.
Men aja här är i alla fall första morgonbilden.
Känner att jag kan babbla på hur mycket som helst för de känns som att de är någon som inte förstår.
Nattbilden!


Jättemycket blixt och typ "Hej jag heter Kent och dejtar barbie"

1.Vaknar och de första jag gör är tar en bild på mig själv.
2.Lägger upp bilden i ett inlägg
3.när jag ska gå och lägga mig tar jag ännu en bild, som kommer hamna i de här inlägget så de alltid kommer vara Morgon- och natt-bild i varje inlägg i en veckas tid och för dom som inte fattar... synd för er.
4.Jag kommer bara lägga upp första bilden som är tagen på morgonen samma sak på natten.
5. jag redigerar inte mina bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad