Projekt Manhattan

När jag vaknade nyss så kom jag på en kalas idé som jag måste testa att utföra.
Den går ut på att så fort jag vaknar så tar jag en bild på mig själv 100% ny vaken, laddar in den i datorn och lägger upp den här. Varje dag... tänkte... man lär ju se skillnader på utseende och sånt.
Har sett sånt på youtube, där dom tar bilder på sig själva varje dag och lägger ihop till ett ända stort montage.
Skulle vilja göra något liknande.
Men de här är ju som sagt bara ett test så vi får se hur mycket jag orkar...om jag ens orkar att göra de varje dag.
Frågan är bara under hur långtid? kanske ska testa en vecka först. usch kommer bli mycket fula bilder på mig, men vad gör man inte när man har tråkigt?
.
.
.

Jag längtar tills den vackra dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad