Regnbågar i ögonen

Somnade vid 2 tiden och vaknade väl runt halv 3 tiden och fick värsta suget efter tomatsoppa, alltså  03?! wtfudge.
Så jag gjorde min tomatsoppa, moffade i mig den, gick och la mig och kunde verkligen inte somna om. Låg klarvaken till 6 tiden och när jag väl somnar, så är de ända jag drömmer om, om hur jag dricker vatten ur en kran och de vill verkligen inte funka för mig att dricka ur just den kranen, så jag byter kran och börjar dricka ur den.
Vaknade typ en halv timme efter jag somnat...somnar om och drömmer samma sak!?
tredje gången jag vaknar går jag upp och duschar, och här sitter jag nu, Rudolf, törstig, och sugen på tomatsoppa igen?!
.
Idag ska jag ner på stan och möta upp Bekah ifrån sthlm. Har inte en aning om vad de blir för äventyr men kul kommer de bli, för hon är fan helt spårad. Hon är som jag...typ...fast kvinna? skitasamma vi är spårad var för sig och tillsammans är vi ännu mer spårade (oh no we are bugged).
.
De regnar och de är skönt, jag gillar regn. müsigt müssli
.
Jag vill spela in fler inlägg men är så fantasilös just nu. kanske kommer ett senare, who knows? ask the doctor...DOCTOR WHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad