Svett och kallakårar

Jag har sjuk tråkigt och känner mig sjukt ensam, men Macgyver räddar min kväll.
Vill ändra på mycket, men vet inte vart jag ska börja eller hur jag ska gå tillväga med allt.
Just nu vill jag bara sova bort allt och slippa svettas så jäkla mycket, håller på blir galen, hatar svett, så sjukt vidrigt.
för första gången har jag längtat tills de ska börja snöa och då är de fan illa!
.
De kliar på min fot och de kittlas när jag kliar tillbaka och de kittlas när jag inte kliar tillbaka också!
fan vad allt ska vara jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Saxx

Du kommer äcklas så mycket av mig när jag kommerrrrrrrrr.............................

jag är en svettgud

2010-07-13 @ 00:14:42
URL: http://saxxxx.blogg.se/
Postat av: Tuggad

Då kan vi svettas tillsammans!

Struntar i om du svettas för jag svettas också, så vi blir lika äckliga!

2010-07-13 @ 01:00:50
URL: http://tuggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad