Urinerande elefanter kan inte äta sockervadd

Jag funderar på gå på toa och kissa en regnbåge.
haha bra början på ett inlägg...hmm dom senaste gångerna jag skrivit här har jag vart "regnbågsnödig".
Hampus ligger i hallen och suckar och halv sover.
Jag sitter i Lådansrum och hoppar upp och ner i hennes stol för jag är kissnödig gah.
ja jag ska pissa ta de lugnt okej!
.
Jag vill, jag vill, jag vill... köpa vingar för pengarna! nej men vafan jag har inte en aning om vad jag ska skriva om...
Sockervadda ner er!
.
Fan måste komma på nattensfunderare...
ne jävlas mer... ja dom flesta sover väl nu när jag skriver de här. Men nästa gång ni ska sova.
Tänk på hur ni andas och sväljer å hur ni blinkar om ni nu får för er att blinka dvs.

Kommentarer
Postat av: Saxx

Hahahahaha dö vad jobbigt inlägg

alla s var jättetydliga i mitt huvud :(

2010-07-27 @ 08:58:24
URL: http://saxxxx.blogg.se/
Postat av: Tuggad

hahahahahah!

2010-07-27 @ 15:19:44
URL: http://tuggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad