Vafan vafan vafan?

Hej jag mår morgonilla och vill helst lägga mig ner och sova bort allt de här tills de blir bra igen.
.
Jag vet inte vad som händer men bra går de fan inte. Jag måste sluta vara så gnällig och bitter, jag är som en gammal gubbe som inte fått sin kaffe och kaka på en vecka!
Folk som umgås med mig vet hur bitter jag kan vara/är. men vem orkar vara munter när inget ändå går bra?
.
Jag har kommit på att Uppsala station är rätt skönt att vara på, vet inte varför men de känns bara skönt att vara där.
.
När jag gick hem igår så funderade jag på att bara strunta i allt som har med internet att göra, men orkade inte tänka så långt så jag kunde ge en bra förklaring varför och bara för de kom jag på en men de orkar jag inte skriva.
ORDBAJS! WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad