-suck-

Mår fan inge bra alls... känner att jag är på väg att bryta ihop när som helst.
vill helst bara slippa tänka på vad som kan/kommer hända, men de är oundvikligt, jag vet att de kommer hända. Frågan är bara när de kommer hända.

Min blogg är mer som Twitter utav emotankar och känslor...

Ska sluta göra så många inlägg. ska sätta alla i ett och samma istället...

Hej jag kallas Tuggad och är bort glömd och är en i mängden.

Åkte ner på stan och träffade Sanne och Nikke. Vi gick runt ett tag och letade efter en krog med ute servering, men vi landade på Terassen där dom tog sig en varsin öl. Sen kom Egget, Amin och Amins kvinna och slog oss sällskap.
mycket trevligt må jag säga.
De som gör mig mest glad just nu är att Sanne ens svarade och bjöd med mig när jag ringde!
ett plus på henne!
Nu ska jag väl mest sitta på mitt rum och fundera igen.
Jag har i alla fall slagit ihjäl lite tid!

Tina ringde och sa att Pappa inte kan andas och är på väg till sjukhuset, ambulansen står på gräsmattan här utanför ...
De värsta med att de här händer... är att jag har börjat ta den som en vana. han åker alltid in och ut ifrån sjukhuset. jag bara väntar på att den dagen ska komma då vi står i svart.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du kan alltid prata med mig om du känner att du vill skriva ut massa saker och prata med mig för jag lyssnar gärna. Bara så att du vet.

2010-06-27 @ 00:01:03
URL: http://ttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad