27/6

Vet inte alls vad jag vill skriva idag... känner mig helt död och bara irriterad och ledsen.
Vill verkligen inte att de ska hända, men de kommer hända jag vet de. som sagt frågan är bara när de kommer hända.
Vill bara veta vad som händer, hur de ska vara...
Ensam och utbytt är väl de som beskriver mig som mest just nu.

hej här sitter jag och små gråter för mig själv.

Känns som att jag blir behandlad som ett par strumpor... Använd mig några gånger och kasta mig när de blivit hål på mig
Mycket mycket sällan jag blir arg men nu.... nu måste jag gå av mig ilskan.

Nu har jag kommit hem igen... jag gick iväg till kung björnshögar och ritade och funderade ett tag tills Znövit skickade ett sms där de stod att jag skulle röra mig emot stan och leka med lite folk, vilket var välbehövligt!
Jag ska snart duscha och spy av mig lite känner mig.
Har ont över allt, vill bara sova bort kommande vecka.
Jerina snackade om att vi skulle åka till Åland och fixa lite stuff, vill åka dit, har inte vart på Åland sen jag var typ 7-8. Hoppas bara de går så jag har något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad