Midsommar 2!

De här kommer suga, jag avskyr Uppsala!
Vad är grejen med att åka ut på landet och fira midsommar? vad är grejen med att man alltid ska dricka när man får chansen till de? eller ja varför dricka överhuvudtaget?
Men ja, jag får väl skylla mig själv som är som jag är och bara känner folk som INTE bor i Uppsala.
Håller på letar folk att umgås med, kom på att jag verkligen inte orkade att sitta hemma helt själv.
förmycket tankar och skit som kommer farandes som laserskott ifrån ett rymdskepp...
Funderar på att åka ner och sätta mig och rita på stan, men vi får se om de blir av.
Känner mig pirrig och nervös.
Men ja, ni som orkar läsa de här... haha eller ja ni som läser den här bloggen är coola.
ge tips på what to do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad