Fredag

Min telefon har vart pengalös i ca 7 dagar nu.
men de slog mig nu, lite som jag skrev tidigare. att folk sällan börjar skriva till en utav att man själv måste börja skriva till dom.
Jag kommer inte ladda på min telefon fören
1. någon smsar med mig och försöker hålla igång ett samtal.
2. jag verkligen måste få tag på någon.
3. jag har rånat en bank.
.
Känns så dumt att ladda på telefonen om man ändå inte kommer få några sms, jag orkar inte hålla på skriva en massa sms om inte folk skriver till mig då och då.
Senaste som skickade random sms vad Amanda "Spindeln med de 8 benen, det är du de! :>"  liksom de lilla duger ju för att starta ett samtal. men icke då, de är då ingen jävel som skickar sms till mig, då tänker jag vara exakt likadan och inte smsa till dom.
.
Blir bara så less på folk som sitter och har tråkigt och så vägrar dom skriva till någon utav någon anledning.
kan ge många exempel på sådana personer som jag har på min msn.
"in och utloggarna" sluta logga in och ut och börja skriva med någon istället era puckon.
visste jag gör också så ibland men inte varje dag, kanske händer 1 gång i månaden eller någon gång utav misstag.
.
Fan glad att man inte kan göra så med telefonen.
stänga av och sätta på den så får alla på dess kontaktlista ett sms "humum har loggat in" skulle få damp.
nog för att jag ogillar telefoner som de är, men få ett sms varjegång någon logga in.
.
Vore iof rätt coolt om man kunde få ett sms om en person loggade in eller några utvalda.
Fan vad jag inte skulle säga att jag hade dom så.. dom skulle logga in och ut hela tiden tills dom blev blockade.
.
vilket leder in på en annan sak jag tänk på!
Vad fan är grejen med folk?
om jag säger te.x "jag tycker inte om när folk skriver blabla"...  och så skriver den jäveln de om och om och om...och om och om igen. DE ÄR INTE KUL, DE ÄR BARA IRRITERANDE! folk fattar så jävla trögt.
De är ju som om någon säger sluta, då slutar man ju right?
om någon skriver sluta, och den andra personen forsätter spamma en, well your gone from my list.
.
Lördag
Imorgon är de lördag, den ni!
Ska sitta i inträdet på en spelning på huset.
Kom dit vet jag! Grindspelning, kommer bra awesome!
.
Långa inlägg är långa, kommentera om du orkade läsa hela.
Well until next time, fuck off and die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad