If only the dream was real

Minns inte vad jag tänkte skriva, fastnade med blicken på tvn.
Hollow man
Vad är poängen med att skriva till någon om dom ändå aldrig börjar skriva till.
alltså om jag skriver till A så ser jag inte poängen med att skriva till A om A aldrig börjar skriva till mig.
Liksom what´s the point?
blir lite små trött på folk som aldrig börja skriva till en. känns bara dumt att ens börja skriva med någon som aldrig börjar skriva till en.
Ska inte sluta börja skriva till folk, men jag tänker inte börja skriva lika ofta till folk.
gäller de mesta, msn, skype, alla jäkla sidor som finns, sms os.v  bara meningslöst och dumt.
Orkar inte riktigt förklara mer, liksom fattar ni inte de kan ni pussa er hund i röven.
är trött och hungrig... nej inte hungrig. Mer sugen, ska nog ta mig ett äpple och vänta tills klockan blir 2 så jag kan kolla på house of wax för mig själv.
well fuck off and die until next time.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha eller hur? :D

2010-10-27 @ 10:42:32
URL: http://indignation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad