Inaktiv

Jag är verkligen inte den bästa på att uppdatera bloggen.
Använder den mest för att lägga upp bilder som jag kan länka på andra sidor.
måste bli en ändring på detta tycker jag, jag vill ha ett tema men vet inte vad för något.
porr?
Nej men något lär jag väl komma på, har vart så inaktiv överallt.
där jag vart mest aktiv är väl klotterplanket på emocore och forumen på helgon och youtube.
( glöm inte prema mig http://youtube.com/tuggad )
.
men hålla ögonen öppna så kanske ni ser mig? eller vafan blunda så slipper ni.
.
Jag vill åka ut till mormor och övningsköra med Tobbe, han kommer älska att jag kör bil, kommer bli sjukt kul. han kommer ha en sådan panik haha.
well mer än så har jag väl inte att komma med.
so fuck off until next time?

Kommentarer
Postat av: janie

hahahahah knäppis :). det går ju inte till så ju!

händer i helgen btw ?

2010-10-21 @ 18:47:00
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad