lördag-söndag

Drog iväg till repan och tog mig några öl(4) å en white russian (?).
Skulle träffa janie på stationen vid 4 för att göra henne sällskap till repan.
hehe vi begravde David i skräp och diverse prylar, har bilder på de. men min kamera har inge batteri, men bilder kommer väl på fucking facebook sen.
men när vi tog bilder på David, så sparkade David till Gräll så Grälls telefon hamnade i en skurhink med vatten så att hans telefon gick sönder.
nej usch orkar förklara allt som hände, jag sov i en bil och frös, gick hem och dog, vaknade och dog, duschade och dog och jag dog för att jag dog pga jag dog.
jag dog!
.
Folk har en tedens att ring och smsa mig när jag inte alls orkar tänka vad jag gör. hade 5 sms ifrån öh någon och 2 ifrån en annan och 4 ifrån någon, orkar inte kolla upp vilka som smsade mig, och jag hade 5 missade samtal också!
mr. populär.. .de är jag när jag är bakfull!
.
Mår fortfarande piss även om jag har sovit en hel dag+ lite till.
dricka är inte min grej. helt galet att jag vart full på så lite.
Gången innan jag drack så drack jag ju ändå en heeel jäkla del. irish coffee ca 3 st, 5st 5,2 öl, jägershot och mycket mer och då vart jag inte ens bakfull och de här är ca 2 månader sedan eller något sådant.
min kropp är knas. jag ska fan köpa mig en sprite zero och krypa ner i sängen och tröst dricka den.
eller något.
.
Somnade blöt och vakna hög typ.
Until next time, Fuck off and die!

Kommentarer
Postat av: POOS

HAHA :D jag tar det som en komplimang ;D

2010-11-04 @ 13:49:41
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
Postat av: Frida

visst är det? :D

haha tackar :DD

2010-11-07 @ 20:18:29
URL: http://indignation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad