Uppdatering

Har inte haft speciellt mycket att skriva här, mest blivit att allt har hamnat på privat bloggen.
Men i alla fall här är jag och nu skriver jag.
nöjda? tror inte någon bryr sig riktigt. fuck that.
Var på boland (min gamla skola) och lekte lite med Gustav och Johan, jammade lite.
och där kom jag inte på mer som hänt idag... de regnade, jag kollade igenom alla saker på youtube som jag har i min lilla låda.
På lördag kommer Natta! awesome.
jag ska försköka hitta på något att döda fredagen med, ja varför inte lite Youtube? kan alltid hitta nya youtubers att stalka.
Funderar även om att göra om min header igen... några idéer?
well for fuck off for now

Kommentarer
Postat av: janie

hjeeeeelp! haha

2010-10-18 @ 15:51:08
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/
Postat av: janie

tycker bilden är rätt ful.. jasså det ska vi ?:) okej.

2010-10-19 @ 16:35:52
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad