Uppsala

Uppsala i ett nötskal är ju cyklar och ensamhet.
Har försökt hitta folk man kan umgås med i den här stan, hitta nytt folk att lära känna.
men de är ju inte lätt, alla gömmer sig eller är döda.
Kan väl inte säga att jag är den bästa på att hitta folk i den här staden heller.
Har sett några på olika sidor som jag tänk "Ah shit henne/honom ska jag skriva till, hon/han ser ut som någon jag kan umgås med" men icke, har inte komma till skott att skriva. sällan jag skriver först till någon.
jag är en liten fegis. fast vad skadar de att fråga? ska göra de, jag ska fråga... om jag kan få bjuda på kaffe.
men  (dessa men) det finns så många som säger ja och man kommer fram till tid och shit, så visar det sig att dom trodde man skämtade ? Vandrande skämt oh yeah.
Vafan jag måste hitta folk att umgås med i den här skit staden.
Hör av er om ni känner samma sak så kan vi leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad