Fail

Åt just upp min "Frukost".
ett glas juice
en sockerkaka med jordgubbar och glass
en kopp varm o´boy med kaffe pulver. (så jävla gott)
(Häll ner mjölken i en stor kaffekopp, stoppa i mikrovågsugnen i ca 2 min.
ta ur när de plingar.
Häll ner 3 teskedar O´boypulver i kaffekoppen, rör om ordentligt.
Häll sedan ner 1 tesked snabbkaffepulver i o´boyen och rör om.
drick)
Jag tror jag skiter i att ta min så kallade röv(som besår utav en plånbok, annars är de inte så mycket till rumpa...)

till huset och spela munchkin, orkar inte riktigt göra de.... jag måste mest illa.
Nej men nu ska jag pissa och sen ska jag ta en koppkaffe, nu när oskar ändå ha vart så snäll att sätta på kaffe...
Kan vrida lite på reglerna (hehe)
Jag kan endast dricka kaffe när någon annan har satt på de.
så jag får inte gå och sätta på kaffe själv och dricka de.
Jag får även inte köpa kaffe på huset och andra caféer... om inte någon köper de åt mig.
Kan väl lika gärna köra samma sak på cigg och snus...
får inte köpa men får ta?

Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

sv - Tack så mycket. :)

2010-10-01 @ 21:33:13
URL: http://devinia.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyyyylt

2010-10-02 @ 13:03:46
Postat av: edie.

Hmmm...låter som en perfekt uppfinning! Alltså kaffe och varm choklad i ett. Men två minuter i micron? Det kokar ju över efter typ en halv minut?

2010-10-07 @ 22:10:39
URL: http://ascentofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad