Inte redo

Jag var inte alls beredd på att jag skulle må och känna så här, så snart.
Tror jag gått och kärvat ner mig lite, ska skriva så ingen förstår.
Livet är ett mysterium sen dör man.
nej men vafan... pirr i händerna för fan!
En dag ska jag se dig le både över nätet och irl!
vem är denna människa kanske ni undrar er?
de är hemligt moahahah
sån är jag!
Nej men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt... känslor är som en gröt, man kokar upp dom sen äter man upp dom och sen diskar man bort dom?

Kommentarer
Postat av: saxx

SV: men åhhh,, du sa förut att du gillade ugglor........................ vet inte .........

2010-09-26 @ 10:41:45
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad