Punk och komma

Ne jag har inte slutat skriva, har bara inte haft något vettigt att skriva om så de har bara inte blivit av.
kan ju alltid försöka skriva något, jag är ju ändå rätt bra på att ordbajsa...
jag ska på möte om kontaktpersonprylen och träffa en person som är i behov utav en kontaktperson.
Vet bara hans namn, Patrik.
De är lite som en blind dejt...
De är för övrigt den nionde klockan ett.
Jag är kissnödig och törstig och tänker inte dricka mitt egna urin! vet att de är någon som kommer skriva att jag skulle göra de.
jag har ont i ryggen, mest för att jag sitter knasigt, sitter liggandes i skräddarställning.. hmm ja.
Haha fick just helt random pirr har inte en aning om varför.
men ja! på tal om Pirr så har saxx ringt mig på morgonen dom senaste dagarna, hur kul som helst även om jag är helt borta på morgonen, men de är fan awesome and i like it!
Nej men se så jäkla mycket jag kunde skriva, när man väl börjar så kommer de bara, rätt kul att sitta och trycka på knapparna och se vad som dyker upp utan att tänka efter på vad man ska skriva.
well... ska inte skriva mer, back to youtube!
Peace out bitches!

Kommentarer
Postat av: saxx

Tänkte ringa dig nu

MEN NÄ

DET ÄR LÖRDAG Å JAG HAR TRÄNINGSONT I AXELN

2010-09-04 @ 10:45:26
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad