Säng

Är hemma hos Sanna och degar i mitt lilla rum.
Kollar på youtube efter som jag missat mycket utav dom jag spanar in.
har vart vaken sen 7 tiden ungefär, alltså... de bästa som finns är ju att vakna och se att man har sms, man känner sig så populär (haha).
Nej men usch vad ska man göra idag? sa att jag kanske skulle till huset och spela munchking igen.
Vi satt kvar ungefär en timme efter de att huset hade stängt. tiden går så fort när man nördar kortspel.

Jag ska försöka sluta dricka kaffe igen... i alla fall en periodvis.
börjar på fredag och är "kaffefri" tills  2 veckor efter.
kommer självklart dricka kaffe om jag blir bjudet på det hos någon, som nu te.x ska på kalas inom någon helg och då kommer jag ju bli bjuden på kaffe... men jag kommer inte gå och fixa kaffe. måste börja knarka te igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 11:45:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad