00:00 Eskilstuna

Sammanfattar min vecka/helg.
efter jag åkt från Eskilstuna och lämnade Elin första gången så åkte jag till mormor och bodde där tills fredag 23/12 och drog till Eskilstuna för att träffa Elin återigen, firade jul med hennes släkt. dissade min och tog hennes!
Hennes släkt är hela mysiga och även om jag jag sagt flera gånger att jag verkligen inte ville ha någfra julklappar så fick jag ändå en trisslott,en bok, en tröja och ett par långkalsonger(Säkert missat något)
Köpte julklappar åt Elin för 250kr hoho fasten den för 200kr va inte menat som julklapp men de blev de ändå.
tänker inte säga vad de va hehe men de för 50 kr va en tröja som hon tyckte om.

Jag har ett linne med Elin på. hon målade ett självporträtt på den och jag målade mitt nylle på ett linne åt henne.
sen bytte vi tröjor och va allmänt söta.
Saknar henne som fan och de har bara gått några timmar sen vi sågs.

Påvägen om så missade jag tåget med 2 sekunder! nudde nästan tåget innan de drog iväg.
så jag klev på tåget brevid som de stod "uppsala via arlanda" på och där träffade jag en gottlänning som pratade kul men lite tyst. 

Sammanfattat hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad