09:04 New Yorker

Ställde alarmet på klockan 8:00 och vaknade 8:05 och kom på "Just fan mötet va ju i onsdags"
Varför kan dom inte bara ha mötet samma tid varje vecka? skulle underlätta så galet mycket för mig. rutiner me like!

Jag vaknade och fick en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-upplevelse men jag tänker nog inte följa den.
Hittade en tröja på New Yorker igår när jag va å lekte med Abri som jag vill ha. Men 400 kr är lite väl mycket imo.
men ja vi får se hur jag gör, velar rätt mycket nu.

När jag va med Abri igår så va de rätt kul att hon slutar sin praktik om en vecka och de här va första gången hon va ute på stan och kolla runt. Hon har varit i Uppsala i 3 veckor haha.
Men hon va rolig att umgås med, henne skulle jag gärna ha som fika-buddy.

planer för dagen:
  • Fundera på tröjan
  • Ev dra ner på stan och köpa tröjan
  • Sitta vid dator och spela
  • Gnälla över youtube.

Hittar ingen bild på tröjan för New Yorkers hemsida är värdelös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad