11:29 - ETOWN 2

Fan fan fan!
måste sluta peppa så mycket, blir bara besviken i slutändan.
De har dykt upp förhinder och jag kan inte åka till Esiklstuna. två helger irad. ödet är inte på min sida.
Syrran blir ju glad att jag är hemma när hon fyller år iallafall.

ÅÅÅÅH hade ju peppat så jäkla mycket! fan fan fan. känner mig deppig nu, hela veckan kommer vara skit nu.
och snart är de jul och gissa vem som kommer få ångest? woho.... VARTFAN SKA JAG FIRA JULEN?
Folket här sa något istil med "Vet du vart du ska fira jul? för om du inte hittar någonstans att fira jul, så får du fira jul här" sympatier överallt!

DE LÖSER SIG!

Kommentarer
Postat av: POOS - Ogarp Foto

Sv: Ja, men jag är ju en sådan där som avgudat Mario sedan jag var fyra (eller egentligen Luigi, för jag har aldrig vart ett big fan av rött eftersom grönt är så mycket snyggare!)

och min pappa förde mig in i en annan värld, you know ;p

Skulle aldrig få för mig att tatuera mig bara för att det skulle vara inne!



Men det som är, är att jag vill ha min ena arm till BARA Tim Burton motiv på, och den andra sitter ju min lilla Mimikry-fluga på, så handleden är lite fucked up att placera den på.

Blir så kladdigt, om du fattar.

Och på mitt ena ben har jag en stor Misfits-logga på på vaden och där är det tänkt att bara bandloggor ska sitta.

Och det andra benet har jag en liten text där det står Tavarish på ryska längst ner mot foten..



Tänkte göra svampen på foten först men min kompis snodde min idé så jag skiter i det..



Dagens jävla i-landsproblem, jaaao!



Hur många tatueringar har du? :)

2011-12-05 @ 11:58:27
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad