20:56

Sitter hemma hos mormor efter en awesome helg i Eskilstuna!
jag vill tillbaka nu nu nu, men borde vänta ett tag tills nästa besök.
Elin gör en så galet glad! köpte julklapp till henne idag.
Lets backtrack och berätta i snabba svängar om vad vi gjort
Fredag:Bolaget+Krogen!
Lördag:gymnastikuppvisning med knott. småsöta krabater haha
Söndag:Degade och kollade på film.
Måndag:vaknade upp ensam hemma hos familjen Klang. tog mig en kopp te och drog ner på stan å fikade med Elins mor Eva och deras kompis.
Fina människor!

Vet inte vad jag ska skriva om, de hände så mycket men ändå ingenting haha.
Nej men fan någon dag ska jag dit igen! tycker om hela stan. mysig och trevliga människor.
Står mellan Falun och Eskilstuna.

Plus puss på Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad