21:38 - Mentalsjukhus

Mår så jävla illa, vill lägga mig och spy och bara dö en stund.
Hoppas nästan på att bli sjuk bara för att jag får en anledning till att gnälla.
Fryser, har ont, tänker förmycket och vill slå alla på käften.

Hej jag kallas Tuggad trevligt att träffas.
Vet ni inte vem jag är? HA!
Då har ni fan inte missa mycket alltså. jag är en bitterfitta på 22 år, arbetslös och bor i Uppsala.
Jag har fått mitt hjärta krossat fyra gånger och tänkr inte låta de ske igen. tänker inte tillåta mig de.

Eskilstuna känns mer och mer avlägset. Skulle dit i helgen men hennes rum va inte klart. . .
Fast ska inte klaga, man kan inte bli -beskrivandeord- på/med någon man aldrig träffat eller varit hos förr.

Borde försöka sova. funderar på att inte sova alls. hell to the yeah.
Jag har börja svara kort på sms också. jag har blivit allt jag hatar och lite till.
Funderar även på att inte svara på några sms imorgon. känner inte för att sms med någon just nu.
De enda jag vill är att duscha,spy,gråta och sova i en mjuk säng med skönt täcke.
hur många utav dom kommer jag göra? 3 ev.

SÅ JÄVLA KUL ATT SKRIVA BLOGGINLÄGG!
Jag är arg och besviken och jag har ingen att spy ut mig på. SÅ MYCKET KUL OJOJOJ!
och så är de jul snart och jag vill spy över hela hysterin.
orkar inte skriva mer även om jag så skulle kunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad