23:23 - Love

Idag har jag varit ute sen klockan halv tre och gått. helt galet skönt de va.
Skulle ner och möte Love nere på stan och så fick jag sällskap ner påstan med Tzuni som skulle dumpas av på hunddagis.
Efter Tzuni och jag mötte upp Love tog vi oss till hunddagis och lämnade av Tzuni.

Love och jag gick och satte oss på Landings i evigheter och bara snackade om allt och inget. eller jag sancka om allt och inget, hon sa inte så mycket hehe. trevligt människa den där Love.
Efter vi varit på Landings i evigheter och lite till så drog vi oss iväg och bara gick runt på stan, sammanfattar allt med att vi köpte...eller jag köpte vattenmelonkärnor och pumpakärnor.
Vattenmelonkärnorna va jätteäckliga.

Just nu är jag hemma hos Sanna för ovanlighetens skull. . .
Sitter här på min soffa i mitt hörn och lyssnar på när sanna skriker aka sjunger.
Nej men nu tänker jag gå till badrummet och kissa och sen sätta mig här och kolla youtube.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad