Städning

Måste städa rummet idag, för imorrn så kommer de folk som tydligen kolla på lägenheten.
Har ont i huvudet och svettas som en man.....?

Jag ser 5 kaffekoppar här ifrån jag sitter.

jag vill åka åka åka tåg tåg tåg och inte bil bil bil.
Ogillar att åka bil  så jävla hårt. fan alltså.
tråkigt och jag blir åksjuk och så blir jag som en inlaggd sill, kan inte göra något på hela dagen.
Fuck Carl Benz gissar vi på.

nej slut på gnäll, ner på stan å äta frulle.
har inte druckigt kaffe på 2 dagar! OMFG! IM GONNA DIE!

åhåhåhåhå innan jag slutar terra med bs, OM ni drar till Uppsala, eller bara drar igenom Uppsala, se då fan till att springa fort som fan till kiosken utan för stationen.
ser ut som en silverhink typ. dom har fan stans godaste kaffe imo.
kaffe och bulle 20kr + att dom värmer bullen åt en.
Over and out

Kommentarer
Postat av: saxx

Bullvärmare är aldrig fel.

Hahahaha!

2011-06-07 @ 17:27:02
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad