00:20

kvart över tolv och de är måndag och snön ligger på marken.
Satan vad jag inte tycker om snö. jag har inga kläder för de här vädret? de närmaste jag har till vinterkläder är en trasig halsduk och ett par försmå långkalsonger.

Fast kylan dämpas utav tankarna på fredag. ja om de nu blir på fredag vilket vi får vänta och se.
Borde ta med mig mina försmå långkalsonger så jag inte fryser pillevinken utav mig!

borde göra någon form utav packningslista.
allt ska rymmas i en tygkasse och sen är jag fit for fight.
skulle tipsa på ett par mjukisar,två tröjor och 2-4 par kalling och strumpor.
tandborde och tandkräm. mer än så behöver man väl inte? mobilladdare ofc.

Rock n roll för fan de här blir awesome! PEPPAR PEPPAR SALT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad