00:48 första adv

Nu när julen börjar närma sig och ångesten ligger en hack i häl på en, så tänkte jag dra 10 saker jag inte tycker om med den här månaden. . . eller ja försöka komma på 10 saker jag inte tycker om med den här månaden!
Here we go!

1. Lussebullar
2. Glögg
3. Maten
4. Saffran i allt
5. julklappar som ska ges och hur man ska reagera på när dom säger tack
6. julklappar som ska fås och hur man ska reagera på när man får saker
7. Stressen
8. kylan
9. Hysterin
10. VART FAN SKA JAG VARA PÅ JULEN?

Kommentarer
Postat av: sofia

När vi blir äldre och våra nära och kära börjar dö ifrån oss så ska vi fan fira jul ihop!

2011-11-27 @ 10:07:53
URL: http://saxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad