0106

De är med att gå hem gick inte så bra.
Stannade kvar och gjorde potatisgratäng och pratade utbildningar.
Ska fan plugga till begravningsentreprenör, finns alltid kunder liksom.
ett ganska DÖTT yrke så att säga. you see what i did there? eh eh fuck it, de va tråkigt.
men jag ska försöka utbilda mig till de. 40 YK ett årsutbildnings. sen är de bara starta eget och börja gå berserk på gatorna och fixa kunder.

Men efter de att vi hade pratar och skämtat om utbildningar och jobb så åt vi och chillade mest.
kände att jag hade förmycket att tänka på, vilket jag fortfarande har. Måste smällta vissa tankar och dra mig tillbaka lite känner jag. vilket som så tog jag mina tankar och drog på mig skorna och halsduken å drog med Lådan som skulle till ica maxi för att köpa hårfärg som sedan slutade med att vi drog till ica väst som ligger gångavstånd här ifrån.

Köpte nikotinfrittsnus och lite lakritschoklad. alltså nikotinfrittsnus och vanligt snus är fan nästan lika dyrt!
IDIOTI! 

Nu ligger jag iallafall i sängen ensam med mina tankar om allt som någonsin varit i kontakt med mig.
vet inte riktigt vad jag vill, vet bara att jag inte orkar ha de tyst.

Har en tedens att dra mig tillbaka när jag känner att jag kommer förnära någon, tror jag har gjort de nu och de kommer förstöra mycket känner jag. Stelheten och tystnaden från en utav dom få jag pratar med.
Härligt gjort utav mig, fan grattis till mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad