1052

Varför är de så sällan man får ett sms där de står "God morgon!" i?
vet inte när jag fick de senast eller utav vem.

Drömde helt stört.

Jag och Sanna skulle till augustibuller som hade startat upp igen.
så vi tog en skåpbil och började köra iväg.
Men efter mindre en hunnit lämna Uppsala behövde jag skita. Vi stannade till hemma hos någon som tydligen va i skåpbilen. men hans toalett va så konstig så jag höll mig hela vägen.

Vi gjorde ett pittstop i någon stad där jag träffade lite folk jag tänkt på mer eller mindre dom senaste dagarna.
Elin bland annat, hon och jag gick och plockade femmor som om de vore blommor och så drog vi och köpte oss en varsin marabou caribien och fick 1.700kr tillbaka.

Men vad ska man göra idag? kolla afs-hemsida efter jobb?
fundera över sitt liv och all ångest?
Ska hem och kolla posten, för pappa målade upp de som att jag hade ett köksbord fullt med post från allt och alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad