11:57

Sitter här och funderar på vad jag ska skriva och inte skriva och jag kommer inte på något alls förutom att jag är väldigt kissnödig.
Onsadag idag och jag är peppad för morgondagen, ska köpa tågbiljett om inget annat kommer ivägen.

Allt känns så stelt och grått. försöker prata med lite folk men alla(skriver alltid alla med undantag) är så korta i sina svar. Ska nog sluta börja skriva till folk. mitt eviga tjatande på att jag alltid drar och leder alla samtal.
hi im that guy who tries too hard.

Hur många rader är ett "okej" inlägg? den längd jag har nu(dvs allt över) eller ska man skriva längre?
när slutar folk orka läsa de man skrivit så jag efter hur många rader folk tappar intresset så jag kan börja klaga på saker utan att folk orkar läsa haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Tuggad